Skip to content

en förälders mardröm…

februari 21, 2009

Det högg till i mig rejält när jag läste den korta artikeln om barnet i elden

Frågan poppar omedelbart upp och jag har på mindre än en sekund konstaterat att brandmännen troligen fått släpa ut mig därifrån vilt skrikande. Jag lider med pappan och mamman som försökte allt för att rädda sitt barn

Mina tankar går till föräldrarna – med varmt deltagande… Det finns inget som kan rätta till och inget mer att säga.

Lolo

One Comment leave one →
  1. februari 22, 2009 11:51

    Lider oehört med familjen som förlorade sonen.
    Fy jag finner inga ord.

Kommentera

