Skip to content

Robban har varit stark

mars 7, 2009

Jag läser med värme Robbans ord i SvD. Han har klarat det! Han har gjort en prestation och en livsresa som tyvärr alldeles för få klarar av.

Den starke har en reell möjlighet att klara det, även om den ofta är försvinnande liten, men den svage…

Jag håller helt med – uppföljning och oanmälda besök är ett MÅSTE!

Lolo

2 kommentarer leave one →
  1. chris permalink
    mars 8, 2009 14:27

    Starkt Robban! Jag har också gett all min kärlek till barn och barnbarn. Något jag själv saknat i hela min uppväxt. Känslan av att vara både oälskad och oönskad följer en hela livet. Kram till dig

  2. mars 8, 2009 14:38

    Skickar tankar till dej Robban. Starkt gjort att ta dej från drogerna. Allt för många strök med i det livet.
    MvH

    Juhani/ ”Gripplund”

Kommentera

