Skip to content

Höganäspolitikens Pippi Långstrump tar sig ton på riktigt!

juni 22, 2009

För mig är då att roa sig kungligt att göra något man verkligen tycker om, och det ska jag göra på lördag!
Den 27 juni ska jag, pappa och min härliga kusin Johannes jamma loss på vandrarhemmet i Margreteberg!
Det är alltid extra roligt när Johannes är med, inte bara för att han spelar gitarr som en gud, utan för att vi har så äkta och innerligt roligt när vi spelar ihop.

Så visst ska jag ta mig ton, men inte på det viset ni tror! *flinar*

Ha en härlig sommar!
Lolo

No comments yet

Kommentera

