Skip to content

Gospel happening!

september 18, 2009

Som HD idag skrev så blir det Gospel happening i Höganäs kyrka i morgon lördag – Kulturnatten.

Jag är en av de 200 sångare som deltar och låt mig bara säga detta:
Det är super häftigt!!!

Det blir en hektisk dag som inleds med studiecirkel för Folkpartiet i Höganäs och avslutas med koncert i Höganäs kyrka kl. 20.00.
Där i mellan ska det genrepas vilket innebär att jag inte ser röken av min familj förrän jag förhoppningsvis lyckas fånga en glimt av dem i kyrkan.

Kulturnatten är alltid lika intressant med många olika händelser runt om i Höganäs. Väl värt ett besök!

Vi ses i vimlet

Lolo

No comments yet

Kommentera

