Skip to content

Henke som förbundskapten!

oktober 12, 2009

HA! Efter matchen i lördags – den nesliga otäckingen som gjorde alla Skånedanskar malligare än vad man kan stå ut med, sade jag till min käre make:

Låt Henke ta över, han klarar det nog. (PS… jag har faktiskt idrottspsykologi bland mina meriter) och maken (den fine) höll med!

Henke till förbundskapten

Henke som förbundskapten

Tänka sig att jag och Anders Svensson är helt överens!

Att döma av omröstningarna som gjorts så är varken jag eller Anders Svensson ensamma i frågan, men troligtvis väger spelarnas ord tyngre än mitt! *flinar*

Vad Henke själv säger? Tja, han verkar ju sugen på att träna något i alla fall.

Många fler har samma tankar

spännande för framtiden!

Lolo

One Comment leave one →
  1. oktober 12, 2009 15:11

    Bra fotbollsspelare men oprövad som tränare. Inte alltid det lyckas från att vara spelare till tränare.

Kommentera

