Skip to content

Janne belönas – och vi i utbildningsnämnden ”goes cyber!”

november 10, 2009

Sent om sider har jag tid att läsa tidningen. Tja, bättre sent än aldrig säger man ju.

Slår upp Höganässidan och läser med stor glädje att vår fältare; Janne Eneroth, belönas med Julia Olteanus hederspris!

Grattis Janne!

Läser också att det är lugnare i ”byn” igen. Måste hålla med Kristina faktiskt…

Som jag sagt tidigare spelar det ingen roll om det är höger- eller vänsterextremister. Lagen ska följas av alla, säger Kristina Pålsson.

Ögonen vandrar vidare till 41:an – sedär, det var ju bra. Verksamheten får fortsätta.

När jag ser socialdemokraternas inlägg i debatten om ensamkommande flyktingbarn som jag bloggade om för en månad sedan, blir jag jätte glad!

Toppen! Då är vi fler!

träd

Knotigt och vackert

Sist men inte minst… (trumvirvel)

Utbildningsnämnden blir papperslösa. Inte laglösa, inte håglösa eller rådlösa papperslösa!

— Jag är stolt över våra fritidspolitiker som vill ta det här steget och hoppas att det smittar av sig på fler nämnder, säger utbildningschef Peter Andréasson.

Vet du – det hoppas jag också.

Jag gillar träd liksom!!!

 

 

 

 

 

 

intressant

No comments yet

Kommentera

