Skip to content

Vila i frid Per-Staffan

december 4, 2009

Allianskollegan Per-Staffan Johansson, KD, har avlidit…

Mitt varmaste deltagande till familjen.

Louise

One Comment leave one →
  1. Jenny permalink
    februari 14, 2010 16:51

    Per-staffan var min lärare på folkuniversitetet och han var en av de bästa lärare jag har haft. Han och hans fru var/är underbaraste lärare en elev kunde få.
    Jag är tacksam för jag har fått ha dom båda och kunskapen dom har gett mig.
    Mina tankar går till hans familj.

    Jenny

Kommentera

