Skip to content

Skäms på er!

augusti 24, 2010

Läser om grälet mellan HSO och ”kommunen”… och också om HSO’s uttalande om ”slag i ansiktet”.

Att ni inte skäms!!

Föreningarna som finns för de olika funktionshindren är inte till för personliga agendor och inte heller ska de fungera som egen plattform för smutskastningar eller annat fånigt!

Henry

Hur tror någon av dessa herrar – oavsett politikerfärg eller förening – att detta gagnar våra funktionshindrade?

”Våld ska med våld bekämpas eller?” – jag tror inte på det…

Med förtroende kommer ansvar och med ansvar kommer vikten av att granska sina egna motiv MYCKET noggrant! En klok människa inser vikten av att samarbeta – och jag uppmanar faktiskt (tar mig friheter gör jag) till eftertanke!!

Funktionshindrades rättigheter är självklara för mig – jag lever som sagt med en son som har funktionshinder… Att bära sig åt såhär är skamligt och hjälper ingen alls!

Mina 25 öre

Lolo

2 kommentarer leave one →
  1. Ingegärd Sundell permalink
    augusti 24, 2010 14:30

    Bra skrivet, Louise – och vilken bra bild på din son!

Trackbacks

  1. insändare « Louise for Peace

Kommentera

