Skip to content

Tack för ert förtroende!

september 25, 2010
För en fri värld

Efter rösträkning – onsdagsräkning och personkryssräkning kan man inte annat än ödmjukt lyfta på hatten (eller mössan då) och tacka för ert förtroende.

Folkpartiet gick fram 2 % i Höganäs vilket gav ytterligare ett mandat i kommunfullmäktige. Härligt!

För egen del blev jag den andra mest kryssade folkpartisten i byn!

Som om det inte räcker (vilket det gör alldeles fantastiskt mycket) så fick jag 83! kryss till riksdagen och blev 8 i valkrets Skåne väst. Till region Skåne är räkningen inte färdig ännu så det återstår att se hur det gick där.

Jag kan bara säga en sak…

Till er som kryssade mig – tack så väldigt mycket – och jag lovar att göra allt jag kan för att driva den liberala politiken!

Lolo

2 kommentarer leave one →
  1. september 25, 2010 15:41

    Grattis

  2. louisestjernquist permalink*
    september 25, 2010 15:43

    Tack Tobias 🙂

Kommentera

